Vardagslyx

Jag har ett par Kaschmirtröjor som jag tycker väldigt mycket om. De känns lite extra lyxiga att ha på sig. Dessa guldklimpar skall man ju tvätta så lite som möjligt. De skall helst bara vädras. Nu var det verkligen dags för mina att få en riktig tvätt, dessutom hade jag lyckats att få ett par fläckar på en av dem. Fläckarna  hade dessutom fått sitta att tag för att jag inte visste vad jag skulle göra med dem. Till slut bestämde jag mig för att hitta ett bra tvättmedel till mina älsklingar. Sagt och gjort tittade jag runt på internet och fann dessa från The Laudress. Jag beställde fläckborttagare och ull och kaschmirshampo. Efter lite missöden med lite väl lång leveranstid fick jag detta fina paket. Nu har jag kommit fram till att produkterna fungerar utmärkt och tröjorna blev jättefina utan minsta fläck i sikte. Dessutom är de så otroligt snygga, jag hade lätt kunnat inreda hela tvättstugan med produkter härifrån.

Kommentarer

Populära inlägg