Brr

Brr vad kallt det är idag. Solen skiner men det är iskallt ute. Idag är en sådan där dag som jag helst skulle stannat under täcket. Det känns som om inget riktigt går min väg idag, dessutom är lille L förkyld stackarn så det blir nog mest slappande idag.
Igår fick vi gjort en del här hemma dock. Pojkarna skall få varsin gunga i trädgården, och ställningen blev klar i går. Rasmus gunga hänger där provisoriskt för tillfället så han fick prova igår. Men vi skall skruva upp riktiga öglor så att det lätt går att ta bort gungorna eller byta Ls bebisgunga mot en vanlig vid behov, och det är inte riktigt klart.
Jag planterade isär mina Chiliplantor, dock var jag lite lat så det blev några stycken i varje kruka. Vi får se om jag planterar isär dem igen.
R Clementinplantor fick ny jord, medelhavsjord som skall vara extra bra för citrusplantor. Nu är det dags att hämta R på Dagis. Ha det gott så länge.
Kram C

Kommentarer

Populära inlägg