The Look, Vårmode

Det här skulle vara min look för våren om jag fick bestämma. Bekvämt med Jeans men lite feminint med en blus till. Jag skall väl inte påstå att jag är någon vidare blustjej egentligen men har förlikat mig med det mer och mer. Särskilt nu när man kan klä ner den lite till ett par lite nötta jeans. Sen har vi ju Wera... Jag är bara väldigt förtjust i kvaliteterna hos Wera. Ibland kan plaggen vara lite underliga, men hittar jag en modell jag gillar, blir jag aldrig besviken på hur plagget eller accessoaren känns. Här har vi två av mina favoriter just nu. Är lite sugen på det bruna och gillar särskilt den här bruna färgen.
En sak som jag är riktigt nöjd över sedan jag började blogga, är att jag har fått damma av mina gamla bildbehandlingstalanger. Det var hur länge sedan som helst som jag använde Photoshop, men provade på det nu till detta kollaget. Jag var rätt haj på det en gång i tiden, typ 15 år sedan, men nu hittar jag ingenting längre. Det kommer nog lite smått tillbaka om jag bara fortsätter att öva. Ni får stå ut med de tappra försöken så länge. Oftast brukar jag göra mig själv frustrerad i försöken, då jag vet att något fungerar jag vet bara inte hur jag skall få till det. Många gånger kommer dock kära Google till hjälp, säg vad som inte går att hitta på nätet om man bara ger sig den på att hitta det.
Kram så länge hoppas att solen har skinit även på er denna onsdag.
Hälsningar C

Kommentarer

Populära inlägg