Möbelrenoveringskurs Here I come

Härom dagen fick jag reda på att en möbelrenoveringskurs jag anmält mig till blivit framflyttad. I stället för november, blir det nu en början om två veckor. Jätteroligt tycker jag!
Kursen är på tre heldagar och man skall ha med sig ett objekt att renovera. Jag för min del skall renovera eller snarare klä om en Emma fåtölj som jag köpt på loppis för 200:- Jag har ytterligare en fåtölj jag vill klä om men jag börjar med denna så får vi se hur det går, jag tror Emma fåtöljen är lättast.

 Idag är jag mammaledig igen, men numera jobbar jag två dagar i veckan. Risken finns att jag kommer skriva lite mer om badrumsprylar än tidigare eftersom det är vad livet handlar om när jag inte är hemma. Dagens sysselsättning har bestått av dammsugning och avtorkning av golven, diskplockning och legobyggning. Dessutom det eviga plockandet efter en ettåring som alltid bara river fram saker och hivar det över axeln.

Ja ja livet är gott just nu i alla fall. Hoppas ert är det också!
Kram! C

Kommentarer

  1. Oh, en sådan kurs gick jag för ett antal år sedan. Superroligt!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg