Trevliga paket i brevlådan är aldrig fel...

Idag passade jag på att träna lite då L sov på förmiddagen. Jag körde igenom miss Yoga/pilates pass på Wii. Jag körde ett pass i måndags också och det känns så bra att röra lite på sig igen. Har fortfarande rejäl träningsvärk i armarna från i måndags men det gick hyfsat i alla fall. Jag är en sådan typisk periodare i det mesta men allra mest märks det med träningen. Jag skall försöka att hålla i träningen lite ny fram till semestern. Jag känner verkligen att jag behöver stärka mag- och ryggmuskler, jag märker dessutom att ena sidan är mycket svagare än den andra.
För några veckor sedan anmälde jag mig till att prenumerera på utskick från Style by Box. Man får en liten låda med prover, och jag som är produktnörd tycker ju det är toppen. Något jag tycker är riktigt bra är att man får fylla i hudtyp, vad man gillar för typ av parfym och liknande vilket gör att proverna skall matcha med mottagaren på bästa sätt och därför kommer till rätt person. Seriöst tycker jag. Det kostar inget men man får heller inte alltid något då de skickar ut. Det beror lite på hur man passar med de prover de skickar ut, och hur många de har. Jag hade i alla fall turen att få den här gången. Och glad blev jag!

Proverna var omsorgsfullt förpackade i silkespapper i en härlig mintgrön färg som matchade proverna. I boxen fanns prover från Boots No 7 som jag har provat lite förut och kanske inte tillhör mina favoriter, men som jag tycker är helt ok. Där fanns också tuggummi med stylebox logga på och... mina favoriter... produkter från REN. Där var en rengöring och en ansiktscreme. Jag har inte provat produkter från REN tidigare men blev genast förtjust i rengöringen. Gillar du som jag att prova nya skönhetsprodukter anmäl dig du också, sådan här post är trevligt att få i brevlådan!

Jag roade mig med igår att göra fransk manikyr på tånaglarna. Kul och sommarfräscht tycker jag. Synd bara att lacket sitter så dåligt. Jag hade gärna provat ett sådant där gellack som man härdar i uv ljus. Tror att det hade passat en latmask som jag, som inte orkar måla nytt i tid och otid.

Och till sist vill jag visa vilken fin bukett som står på vårt vardagsrumsbord just nu. Rosorna och Gerber...orna eller hur de nu heter när de är flera köpte maken när han skulle köpa lite blommor för att dekorera med vid helgens kalas. De kom dock aldrig fram på bordet... Till dem hämtade jag lite daggkåpa i rabatten och gjorde en fin bukett. Jag älskar verkligen den rosa färgen ihop med daggkåpan. Jag får hoppas att det blir några liknande buketter fast med mina rosa pioner som jag har i rabatten dom har väldigt mycket knopp nu i alla fall.

Ha det bra så länge... och 
Kram C

Kommentarer

Populära inlägg