LCHF Bak

Här hemma kör jag och maken en blandning mellan LCHF med lite extra grönsaker och GI fas 1. Vi känner båda att vi har några graviditetskilon att bli av med. Efter förra sonen körde vi också en likadan vända och gick ner relativt mycket relativt smidigt tycker vi. Så nu provar vi igen.
Men särskilt maken blir fikasugen lite nu och då och jag kan tycka att det är lite tråkigt att få hem folk på fika och bara dricka lite kaffe själv. Det är ju lite socialt det där att äta tillsammans. Så efter lite surfande hittade jag det Här receptet. Smidigt och enkelt, och så hade jag allt hemma, så jag passade på att prova. Jag måste säga att de fick med beröm godkänt av alla här hemma, så dessa kommer definitivt att bakas igen.
I samma blogg hittade jag en kladdkaka som verkade god, men till den behövdes Fiberhusk. Det hade jag inte då men vi har köpt hem det nu. Så det kommer jag nog prova härnäst.
Många kramar från mig och hej så länge.

Kommentarer

Populära inlägg